Gewonde bij brand in achtertuin Isingstraat | Regio15.nl
  • Dutch
  • English
DutchEnglish

Gewonde bij brand in achtertuin Isingstraat

Den Haag - Een bewoonster van een woning in de Isingstraat is zaterdagavond gewond geraakt bij een brand in de achtertuin.


De bewoonster was vermoedelijk een nog smeulende BBQ aan het verplaatsen, toen deze omviel. Hierdoor viel de nog smeulende inhoud van de BBQ op diverse omliggende spullen die daardoor in brand vlogen.

Het was een korte maar felle brand, mede door plastic dat in brand was gevlogen. De brand was snel weer gedoofd, maar de bewoonster was hierbij wel gewond geraakt.

De brandweer heeft ter plaatse nacontrole uitgevoerd, maar heeft niet meer hoeven te blussen.

Een ambulance kwam ter plaatse en heeft de bewoonster nagekeken ivm rookinhalatie.

Foto's: Sander Paardekooper en Dean de Bood

8nUxmG.JPG

bW6Ncy.JPG

sKTvlB.JPG

8AWt3Z.jpg

dUHcpp.JPG

OYdoWn.jpg

htYJUX.jpg

8zKcHi.jpg

qKBrim.JPG