Brand in horecagelegenheid Mallemolen

Den Haag - Vannacht heeft korte tijd brand gewoed in een horecagelegenheid aan de Mallemolen.

De brand is rond half drie gemeld en was ontstaan in een versterker van het audiosysteem

De brand op zich bleef beperkt, maar veroorzaakte wel veel rook en daardoor ook de nodige rook- en roetschade.

Bij een eerste bluspoging heeft één persoon veel rook ingeademd. Het ambbulancepersoneel heeft de persoon onderzocht, waana deze voor verdere behandeling is overgebracht naar het ziekenhuis.

Het nader bericht van de brandweer was 'kleine brand'.

Foto's: Gabi Gonzalez

GeIHGI.JPG

SLhDyR.JPG

bPmPCh.JPG

x6cLQI.JPG

g0jVW5.JPG

6IyUlY.JPG

eam6FM.JPG

kd9HXA.JPG